Poti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire cu alt produs cu aceeasi valoare sau valoare mai mare
(cu plata diferentei), sau rambursarea integrala a contravalorii, in cazul in care produsul nu mai este disponibil (in aceste cazuri plata transportului este suportata de noi).
- Produsul este defect sau prezintă urme de șoc mecanic. Înainte de expediere, produsele noastre sunt atent verificate și testate astfel încât să nu fie cazul, însa este posibil ca mici defecte să apară în urma manipulării greșite de către firmele de curierat.
Te asiguram ca ne dorim sa scurtam cat mai mult procesul de recuperare a banilor pentru un produs defect sau sa il inlocuim cu un produs corespunzator in cazul in care acesta exista pe stoc. In cazul in care e vina firmelor de curierat, se va face reclamatie la firma respectiva pentru despagubire.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi in termen de 48 de ore de la livrarea coletului, sa ne comunici comanda si produsul care prezinta defect.
- Daca ai gresit o comanda sau nu ai mai comandat de la noi aceste produse si nu sunt ceea ce te-ai asteptat (caz in care plata transportului este suportata de catre client).
Cum SCHIMBI sau RETURNEZI un produs?
- 1: Anunta-ne telefonic sau pe email de faptul ca doresti schimbarea unui produs sau returnarea unei comenzi.
- 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi, ataseaza datele de contact si datele de livrare, apoi cheama un curier sa ridice coletul.
- Datele complete de livrare sunt: Str. Oltenitei nr. 247, hala 3, Popesti Leordeni, Ilfov. Vending Master SRL, 0753 319 318.
- 3: ATENTIE, coletele cu produse sau ambalaje deteriorate, incomplete sau schimbate, vor fi refuzate. Ne rezervam dreptul de a accepta coletul,
dar in cazul in care acesta este deteriorat, vom aplicam o taxa pentru acoperirea pagubei si/sau contravaloarea costului transportului.
- 4: Odata ce coletul tau ajunge la noi, termenul de rezolvare a cererii de retur este de 5 zile lucratoare.
- 5: Urmeaza sa fii contactat de un reprezentant al Coffeepoint.ro pentru detaliile returului.
- 6: Termenul de returnare a banilor in contul dvs. este de 14 zile.
Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului in care poti sa returnezi produsele, termenul neincluzand si timpul de tranzit catre Vending Master SRL.
ATENȚIE!
Conform legislației în vigoare, politica de retur a produselor se aplică numai pentru achizițiile făcute de persoane fizice. Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor.
Pentru Persoanele Juridice prevederile OUG 34/2014 privind dreptul de retragere în 14 zile NU se aplică.
- Returul produselor este posibil doar în baza unei înțelegeri comerciale scrise și acceptate de către Vânzător.
- Este necesar un motiv clar și întemeiat.
- Costurile de transport pentru retur sunt suportate integral de Cumpărător.
- Sumele rambursate, dacă returul este acceptat, vor include doar valoarea produselor, nu și costul transportului inițial.
Produse personalizate sau configurate la cerere
Produsele realizate conform specificațiilor transmise de Cumpărător sau personalizate în mod clar pentru acesta nu fac obiectul returului și nu pot fi rambursate.
Cumpărătorul își asumă întreaga responsabilitate asupra informațiilor și caracteristicilor comunicate pentru personalizare/modificare.
EXCEPȚIE fac situațiile în care produsul livrat nu respectă specificațiile confirmate prin comandă sau prezintă defecte de fabricație, caz în care Vânzătorul are obligația de a înlocui produsul sau de a-l repara conform garanției contractuale.
Conform legislației în vigoare (Ordonanța Guvernului nr. 130/2000, Art. 12), articolele alimentare nu pot fi returnate. Prevederile articolelor 3-4, 7-10 și 11 alin. (1) nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, băuturi sau produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate direct de comerciant la domiciliul, reședința sau locul de muncă al consumatorului.
Nerespectarea acestei interdicții de către comerciant sau furnizor atrage sancțiuni contravenționale: